Multimedialne Pracownie Przedmiotowe

Czym są Multimedialne Pracownie Przedmiotowe?
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe to nowoczesne materiały edukacyjne sprawdzone merytorycznie i dostosowane do nowej podstawy programowej. Są przeznaczone dla nauczycieli i uczniów szkół podstawowych, do pracy indywidualnej i grupowej. Sprawdzają się w stacjonarnym i zdalnym modelu nauki. Dla nauczycieli Multimedialne Pracownie Przedmiotowe mogą być podstawą do przeprowadzenia zajęć lub materiałem dodatkowym, uzupełniającym tradycyjne źródła wiedzy. Dzięki temu, że zawierają interaktywne ćwiczenia, materiały wideo, modele 3D i gry edukacyjne, skutecznie uatrakcyjniają lekcje i zachęcają do zdobywania nowych informacji.
Programy do nauki na monitory i tablice interaktywne
Aby móc korzystać z programów Multimedialnych Pracowni Przedmiotowych podczas lekcji i zajęć dodatkowych, niezbędny jest monitor interaktywny lub tablica interaktywna. Te urządzenia to wartościowe wsparcie dla osób prowadzących zajęcia i w nich uczestniczących. Przy tablicy można pracować też wspólnie, razem poznając nowe zagadnienia i sprawdzając zdobytą wiedzę. Jakie programy na monitory i tablice interaktywne tworzą serię MPP?
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe – Matematyka To 22 zagadnienia zgodne z podstawą programową i dodatki stworzone z myślą o pracy grupowej przy tablicy interaktywnej. Omawiane działy obejmują: liczby naturalne, rachunki pisemne, liczby dodatnie i ujemne, liczby całkowite, ułamki zwykłe i dziesiętne, liczby naturalne i ułamki, liczby wymierne, procenty, potęgi, pierwiastki, wyrażenia algebraiczne, figury geometryczne, pola figur, równania liniowe, prędkość, drogę i czas, wielokąty, prostopadłościany i sześciany, figury przystające i symetrie, graniastosłupy i ostrosłupy, statystykę i prawdopodobieństwo.
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe – Biologia To 14 zagadnień zgodnych z podstawą programową i dodatki. Atrakcyjnie opracowane zostały tematy, takie jak: biologia jako nauka, ekologia i ochrona środowiska, budowa i funkcjonowanie komórki, chemizm życia, ewolucja życia, funkcjonowanie organizmów, królestwo roślin, królestwo zwierząt, organizm człowieka, genetyka, bakterie i wirusy, stan zdrowia i choroby.
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe – Chemia To 11 zagadnień zgodnych z podstawą programową i dodatki. Angażujące materiały dotyczą: materii, wewnętrznej budowy materii, reakcji chemicznych, gazów, roztworów wodnych, kwasów, wodorotlenków, soli, węglowodorów, pochodnych węglowodorów i organicznych związków chemicznych o znaczeniu biologicznym.
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe – Fizyka To 13 zagadnień zgodnych z podstawą programową i dodatki. Przy pomocy nowoczesnych technologii omówione zostały: zjawiska cieplne, ruch drgający i fale, elektrostatyka, energia, fale elektromagnetyczne, hydrostatyka i aerostatyka, magnetyzm, prąd elektryczny, ruch, siła, właściwości materii, świat fizyki.
- Multimedialne Pracownie Przedmiotowe – Geografia To 20 zagadnień zgodnych z podstawą programową i dodatki. Jest interaktywnym źródłem wiedzy o: położeniu i podziale administracyjnym Polski, klimacie, rodzajach gleb, lasów i surowców mineralnych, gęstości zaludnienia, podziale gospodarki, uprawach i zwierzętach hodowlanych, polskich walorach turystycznych i regionach geograficznych, środowisku przyrodniczym Azji, kontrastach społecznych i gospodarczych w Indiach, gospodarce i cechach kulturowych Bliskiego Wschodu, klimacie strefy międzyzwrotnikowej, procesie pustynnienia w strefie Sahelu, rolnictwie w Afryce Zachodniej, ekologicznych skutkach wylesiania Amazonii, rozwoju technologii na przykładzie Doliny Krzemowej, kulturze i środowisku Australii, położeniu i środowisku przyrodniczym Antarktydy.
Dlaczego warto skorzystać z Multimedialnych Pracowni Przedmiotowych?
Zbiory nowoczesnych i sprawdzonych materiałów multimedialnych to ważny element wyposażenia pracowni przedmiotowych zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów. Dlaczego warto korzystać z Multimedialnych Pracowni Przedmiotowych? Osoby prowadzące zajęcia zyskują nowoczesne narzędzia do przekazywania wiedzy, utrwalania i sprawdzania informacji. Z kolei uczestnicy lekcji otrzymują zaproszenie do odkrywania światów matematyki, fizyki, chemii, biologii i geografii poza kartami tradycyjnych podręczników.