Dla Placówek budżetowych stosujemy 14 dniowy odroczony termin płatności.
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Druk 3D

( ilość produktów: 38 )

Po co druk 3D w szkole?
Technologia druku 3D daje uczniom i nauczycielom zupełnie nowe możliwości prowadzenia i uczestniczenia w zajęciach lekcyjnych. Dzięki modelom 3D uczniowie mogą lepiej zrozumieć i zapamiętać wiedzę, która jest im przekazywana. Trójwymiarowe modele pomagają w nauce takich przedmiotów jak matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia czy historia.

Co daje długopis 3D w trakcie lekcji?
Dzięki technologii 3D w prosty sposób możliwe jest tworzenie niezwykłych przestrzennych konstrukcji. Rysowanie Długopisem 3D to rozwijanie kreatywności i nauka planowania przestrzennego. Korzystając z długopisów 3D ćwiczymy także zdolności manualne. Długopis 3D jest rozwiązaniem, które ułatwia prowadzenie kreatywnych, innowacyjnych lekcji.

Potwierdzona lepsza skuteczność w nauczaniu
Stosowanie długopisów 3D podczas lekcji powoduje, że uczniowie lepiej zapamiętują przekazywaną im wiedzę. Dzięki nowym bodźcom uczniowie przyswajają zdecydowanie więcej informacji i na dłużej je zapamiętują.

Po prostu wszechstronny – szkolny długopis 3D
Wyobraź sobie lekcję matematyki, w trakcie której uczniowie za pomocą długopisów 3D i kart pracy tworzą samodzielnie trójwymiarowe modele figur geometrycznych. Następnie zaznaczają najdłuższe boki, różne rodzaje kątów lub prowadzą linie od podstawy aż po wierzchołek rysując tym samym wysokość figury geometrycznej.

Zaplanuj wykorzystanie długopisów 3D na lekcji przyrody. Rozdaj uczniom długopisy 3D wraz z szablonami liści drzew liściastych. Niech każdy uczeń stworzy trójwymiarowy model liścia lipy, dębu lub klonu. Uczniowie zdobywając wiedzę poprzez nowe bodźce z pewnością lepiej zapamiętają kształty liści oraz będą w stanie przyporządkować je do właściwych nazw drzew.

Gwarantowany wzrost zaangażowania
Podziel klasę na czteroosobowe zespoły. Każda z grup otrzymuje po jednym długopisie 3D. Jedna osoba opracowuje koncepcję, inna tworzy, a pozostałe dzielą się swoimi pomysłami lub przytrzymują gotowe elementy projektu w trakcie jego składania w całość. Grupy świetnie sprawdzają się też podczas tworzenia większych trójwymiarowych modeli, np. budowli (choćby wieży Eiffla). Każdy z uczniów odpowiada za przygotowanie konkretnej części. Później pracują wspólnie kompletując budowlę z poszczególnych elementów.

pixel